uppdateringen är liiiite seg!

förlåt igen Karro att jag är seg! haha
men vet inte vad jag ska skriva om. jag jobbar sen är jag hemma. haha det är typ mitt liv just nu.

Hela mitt huvud är upp och ner, vet inte vad de är. men de ordnar sig nog snart hoppas jag!
lite tjejsnack med Karro så ordnar de nog upp sig!





på tal om nå helt annat. jag kommer ha 3 veckors semester i sommar. sooom jag längtar. hoppas vi gör nå kul under dom veckorna!


nä nu ska jag åka å handla med min syster.


puss å hej <3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: karro

gratz äntligen uppdatering igen :P jaa vi måste fan snacka lite om din "huvudvärk" :) dr karro ska hjälpa sig.

Vi måste ses snart.

2010-05-26 @ 21:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0