:(

Idag har det varit en jobbig dag, kan inte sluta grubbla över saker och ting. Skit jobbigt, kan inte koncentrera mig på jobbet, har ingen aning om vad jag håller på med.

Försöker hålla tårarna borta men de gick inge bra när jag pratade med mamma. <3


Vad har jag gjort, vad håller jag på med? Nu har jag inte ens kvar dig som vän. Det känns jävligt tufft att veta att du hatar mig mer än allt annat..


Visst du får spy galla över mig om du vill, men då hoppas jag att dom får veta min sida av detta också.


Men det tvivlar jag starkt på. Allt har 2 sidor.


Men om du läser detta och ser att jag mår skit kanske de får dig och må bättre,

 

 

Nej nu orkar jag inge mer. Måste sluta.


Kommentarer
Postat av: karro

Håll dig stark gumman <3 jag finns om du behöver prata, d vet du

2010-10-14 @ 23:53:58
Postat av: sanna

Tack Karro, det vet jag, har pratat med dej mycke nu.. stackkars dina öron :P hehe puss <3<3<3<3<3<3

2010-10-16 @ 10:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0