boende på Urberget

I tisdags flyttade jag alla mina grejjer, det gick väldigt fort måste jag säga.
Va till Ikea på morronen och köpte en sängstomme och 2 malm byråer.
sen började vi flytta. det gick bra. men det känns svårt att packa upp alla grejjer som VI haft tillsammans. VI har haft mys kvällar i denna soffa och VI har har mys middagar vid köksbordet å såna grejjer. tror aldrig de kommer gå bort.

jag va ledig tis,ons,tors. kändes jäkligt skönt. så har hållt på i lyan, festa till med pillan.jessi och annette. Hehe spela Skip-bo. jätte roligt. satt till kl 03,30 eller nå sånt.. :) sen sov Jessi hos mig i 2 nätter så jag skulle slippa sova själv för första gången. det va jätte snällt av henne.
sen dagen efter så skulle hon och jag göra kebab gryta. men jag hade varken stekpanna eller smör. så de blidde inget! men nu jessi så har jag köpt de. bara komma så äter vi!!

Idag ska jag nog fixa i sovrummet med spackling å grejjer så kanske pappa kommer om man frågar snällt. så kanske vi kan tapetsera i helgen! :D skulle vara skönt.

Gavlis skulle tapetsera om vardagsrummet för dom som bodde där innan lämna hål som va stora som dasslock!! :D

sen ska skåpluckorna i köket målas om. det är en hemst jävla blå färg nu. fy fan! vitt vitt vitt ska de vara!

ja nu har vi 1 körning kvar, sen är det HELG! skön vecka detta. jobbat måndag och fredag!

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0