Hej!

ja denna helg försvann fort..!!

jessi sov hos mig i lördags, de kändes bra, skönt å slippa sova själv! så vi gjorde entligen kebab grytan! den va god, liiite mycke salt men de gjorde inget!
jag å saga lekte, jag va kung!! hahaha jessica va en katt, och häxa tror jag! så jag fick trolla bort alla onda häxor :D haha sen hämta mackan henne så vi hade mys själva. åkte förbi Pills. kolla på änglagård 2! åt lite glass och hade de mys!

sen igår va jag hem till mamma fick lite mat.. :D sen hälsade jag på karro en sväng!
det är ju omöjligt att gå ute nu! är ju som en isbana! tar nog bussen hem! :D

just de träning idag, hoppas de går bra!
nu ska jag jobba,. annonsbladet!

kram å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0