några frågor... :D

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? har jag säkert gjort..
2. Höll du några av dina nyårslöften? jag hade inga nyårslöften för då får man inte ångest när man vet att man brytit dom :D.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? ja bästa karro fick underbara Anisha
4. Dog någon som stod dig nära? tror inte de, hoppas inte de.
5. Vilka länder besökte du? Inget .
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Ja en person..
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? den 19 sep. inge roligt minne :(
8. Vad var din största framgång 2010? fast anställd kanske..
9. Största misstaget? ja de kan jag inte skriva. men har med 19 sep att göra.. nått jag ångrar..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? säkert.
11. Bästa köpet? Min nya snygga tv. +alla snygga rosa saker till hemmet..
12. Vad spenderade du mest pengar på? saker till hemmet..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? getaway rock festivalen..
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? We no speak americano, WAKA WAKA
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? lessnare tror jag
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat kanske
17. Vad önskar du att du gjort mindre? vet ej
18. Hur tillbringade du julen?Inte riktigt som jag ville. men med famljen
19. Blev du kär i år? Jag va kär sen hände de nått.
20. Favoritprogram på TV? kollar på all skit..
21. Bästa boken du läste i år? hahaha läser inte böcker.
22. Största musikaliska upptäckten? vet ej
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? så länge sen ju.kommer ej ihåg
25. Något du önskade dig men inte fick? hmm
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? städade säkert. sen kom de folk på fika sen fest, sen spelade thomas på sjömanskyran. hade riktigt kul!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?hmm säkert mycke.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? vanlig. säkert tråkig :P
29. Vad fick dig att må bra? min familj och mina vänner. T fick mig att må bra.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Depp :D mums
31. Vem saknade du? farmor.farfar,mormor,morfar.
32. De bästa nya människorna du träffade? vet ej



snodde denna av elle :D

Kommentarer
Postat av: karro

Hihi ja min Anisha kom till världen :)

Hoppas allt löser sig och att du kan få ett glatt år 2011 <3 puss sötis

2011-01-25 @ 22:17:20
Postat av: Jessica

<3 <3 <3

2011-01-27 @ 15:19:56
Postat av: julia

Hejsan!

Vilken är din favorit bland mina inlägg i kategorin mode vår/sommar 2011!?



http://juliaaahh.blogg.se/category/mode-var-sommar-2011.html

2011-01-27 @ 15:34:26
URL: http://juliaaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0